W czerwcu obrandowano pierwszy z 13 nowoczesnych zestawów autocystern należących do ORLEN Paliwa. Branding cystern utrzymany jest w kolorystyce nawiązującej do identyfikacji wizualnej GK ORLEN i promuje nie tylko logo Spółki, ale także jej flagową markę Paliwa BAQ.
Pod koniec ubiegłego roku Spółka ORLEN Paliwa zakupiła 13 zestawów autocystern składających się z ciągników siodłowych MAN TGS oraz naczep o pojemności 36 tys. litrów. Wszystkie pojazdy spełniają najbardziej restrykcyjne, obowiązujące od 2014 roku, normy emisji spalin Euro 6.
Naczepy wyposażone są w nowoczesne systemy dystrybucji i zabezpieczeń, a także zaawansowane układy pomiarowe, które charakteryzują się dużą dokładnością oraz stabilnością. Oprócz tego cysterny posiadają plomby elektroniczne SPDS, zabezpieczające wszystkie zawory wydawcze przed nieautoryzowanym otwarciem.
Moduł elektronicznej transmisji danych, wpięty w układ monitoringu GPS pojazdu umożliwia monitorowanie stanu oplombowania cystern w czasie rzeczywistym. W ciągu miesiąca te nowoczesne cysterny są w stanie obsłużyć dostawy o łącznym wolumenie blisko 2,5 mln litrów.
Dzięki brandingowi cysterny zyskały atrakcyjniejszy wygląd, a co ważniejsze stanowią ruchomą reklamę firmy, która podczas transportu paliw w naturalny sposób zwraca uwagę wszystkich odbiorców.